وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

خرید اینترنتی عروسک جناب خان اصل

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

خرید اینترنتی عروسک جناب خان اصل

خرید پستی عروسک جناب خان اصل از فروشگاه اینتنرتی جفت 6

عروسک جناب خان فروش,عروسک جناب خان خرید,عروسک جناب خان در بازار,عروسک جناب خان فروشی,فروشگاه عروسک جناب خان,فروش عروسک جناب خان,فروش اینترنتی عروسک جناب خان,فروش آنلاین عروسک جناب خان,خرید عروسک جناب خان,خرید اینترنتی عروسک جناب خان,خرید پستی عروسک جناب خان,خرید ارزان عروسک جناب خان,خرید آنلاین عروسک جناب خان,خرید نقدی عروسک جناب خان,خرید و فروش عروسک جناب خان,فروشگاه رسمی عروسک جناب خان,فروشگاه اصلی عروسک جناب خان,بهترین عروسک جناب خان,،فروشگاه عروسک جناب خان,فروشگاه اینترنتی عروسک جناب خان,عروسک جناب خان جدید,خرید عروسک جناب خان جدید,خرید اینترنتی عروسک جناب خان جدید,خرید پستی عروسک جناب خان جدید,خرید ارزان عروسک جناب خان جدید,خرید با تخفیف عروسک جناب خان,عروسک جناب خان اصل,خرید عروسک جناب خان اصل,خرید اینترنتی عروسک جناب خان اصل,خرید پستی عروسک جناب خان اصل,فروش عروسک جناب خان اصل

عروسک جناب خان

سایز تقریبا 65 سانتی متر است

photo_2015-08-30_19-14-31

جناب خان نام شخصیتی عروسکی، ساخته شده توسط هدیه هاشمی با صدا پیشگی محمد بحرانی و عروسک گردانی مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌ باشد. جناب خوانده و اِلجنابو برخی از القاب وی می باشد. او که فرزند جناب خان است، برای نخستین بار در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید حضور پیدا کرد؛ این سریال به کارگردانی سعید سالارزهی ویژه مخاطبان کودک در سال ۱۳۹۳ تولید شده که در آن ۲۵ شخصیت عروسکی به همراه رامبد جوان، آناهیتا همتی، علی‌ رضا خمسه و عارف لرستانی نقش آفرینی می‌ کنند. جناب خان در این سریال نقش لبو فروش جنوبی برعهده داشت . به گفته ی رامبد جوان، جناب خان به دلیل نبود تبلیغات در آن‌ سریال گل نکرد و این که آن کار مختص خردسال و کودک بود ولی هر بچه‌ ای آن را دیده دوستش دارد و از آن‌ جا که تهیه کننده بودجه کافی نداشت نتوانست برای تبلیغات سرمایه گذاری کند. چون گاهی تبلیغات بیشتر از خود پروژه پول می‌ خواهد و ما با آوردن جناب خان کمک کردیم این کار دیده شود. شخصیت جناب خان در خندوانه کمک می‌ کند تا کار بهتری انجام شود.

photo_2015-08-30_19-14-23

عروسک جناب خان با کیفیت عالی و محبوب بچه ها و آبادانیها

15-1

محمد بحرانی ، صدا پیشه و بازیگر ایرانی متولد ۱۳۶۰ در شیراز می باشد. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. علاقه وی به نمایش عروسکی از جشنواره‌های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شده تا اینکه در سال ۸۰ در نمایشی، مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ ها بود کار وی پسندید و از او برای کار در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرده و وارد دنیای تلویزیون شد.

khandevaneh_Rouzegar.com_1

جناب خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش جنوبی و سپس در سری دوم و سوم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد. صدا پیشگی این عروسک به عهدهٔ محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهدهٔ مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌باشد. ابتدا قرار بود جناب خان به عنوان استدآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما رفته رفته عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در هنگام اجرای برنامه عروسک گردان ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند.

khandevaneh_Rouzegar.com_3

حتمآ این روزها شما هم از بینندگان برنامه پر بیننده و شاد خندوانه هستید ، خندوانه برنامه ای طنز با هدف شاد کردن جامعه است که رامبد جوان به خوبی توانسته با خلاقیت خود برنامه ای جذاب بسازد بدون آنکه تقلیدی از شبکه های ماهواره ای مثل همه مسابقات و آشپزی های خودمانی و غیره داشته باشد.اما اگر از طرفداران خندوانه اید بی شک موافقید که بی اغراق ، خندوانه بیش از نیمی از موفقیت خود را مرهون شخصیتی به نام جناب خان است. طنازی های جناب خان ، حاضر جوابی ها، آرشیو آهنگی ذهنی جناب خان با لهجه های مختلف، شوخی های با مزه او با میهمانان و عروسک گردان و عروسک گردانی بی بدیل جناب خان از او نه یک عروسک که شخصیتی زنده و نه برای کودکان با دنیای زودباور کودکانه که برای بزرگسالان دیرباور ساخته.

1971800166548613316512815721496731402044 94-05-gh981

قیمت این محصول 45000 تومان

قیمت : 45,000  تومان-قیمت خرید نقدی : 40.500 تومان

خرید پستی

 

ویژگی های عروسک جناب خان :
قیمت مناسب
جنس خوب
طراحی زیبا
خرید عروسک جناب خان

قیمت : 45,000  تومان-قیمت خرید نقدی : 40.500 تومان

خرید پستی

عروسک با نمک و جذاب جناب خان در فروشگاه بای 66

عروسک بامزه و جذاب جناب خان

محمد بحرانی صدا پیشه عروسک جناب خان در برنامه خندوانه یک عکس سلفی در کنار پدرش را در اینستاگرامش منتشر کرد که در ادامه میبینید.

عروسک جناب خان , خرید عروسک جناب خان , فروش عروسک جناب خان اصل

محمد بحرانی متولد 1360 در شیراز صدا پیشه و بازیگر او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس میباشد. او از سال 1380 وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است.

عروسک جناب خان , خرید عروسک جناب خان , فروش عروسک جناب خان اصل

این بازیگر پس از جربه صدا پیشگی ببعی در سریال کلاه قرمزی در یکی از آخرین فعالیت های هنری خود صدا پیشه ی عروسک جناب خان در برنامه ی خندوانه به کارگردانی رامبد جوان حضور داشته است. 

عروسک جناب خان

  • طیب سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی