وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

وبلاگ فیمین

رامبد جوان

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ق.ظ

عکس و بیوگرافی “رامبد جوان” و همسرانش

رامبد جوان , عکس رامبد جوان , همسر رامبد جوان , اینستاگرام رامبد جوان , فیسبوک رامبد جوان

در این پست جدید ترین و زیباترین عکس های رامبد جوان  بازیگر موفق سینما و تلویزیون را گرد آوری کردیم در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید

بیوگرافی و زندگینامه رامبد جوان

نام:رامبد

نام خانوادگی:جوان

تاریخ تولد:1350/10/1

محل تولد:تهران

همسر سابق :سحر دولتشاهی

——————————-

 رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.

 زندگینامه رامبد جوان

رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. به او گفته رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

 
  • طیب سالاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی